Notis

Jag tog en paus i den mycket underhållande Värdskapsutbildningen, som vi på Skistar måste läsa via internet.
Ut i köket. Koka te. Titta på tv:n. Paradise Hotel! Detta intressande inlägg i samhällsdebatten upphör aldrig att förvåna mig. Eller förvåna och förvåna. Det är väll allt annat än just förvåna den gör...("Vi måste spica upp programmet lite, vi slänger in en kåt strippa!!")

Citat av nån random dude i programmet: (som jag alltså såg medan jag kokade te)
"Nya killen är jättetråkig. Det känns inte som om han vill komma in i gruppen."
Jo men! Sicken grupp sen! För ni lär ju anordna bokklubbar, vinprovningar och ostkvällar när ni kommer hem!
Snuttegull, vilken härlig stämning det är på det där stället....

Var bara tvungen att avreagera mig. Mer uppdateringar kommer senare. Någon gång.
Ciao!
Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0