Kvällen

Ikväll förälskade jag och Lisa oss i filmen "Stardust". Perfekt så här efter julen då vi är sugna på allt Harry Potter, Narnia-liknande som finns..

Cicci var i Duved på kvällsskidåkning och fick ett hum om hur hon ligger till. Det är alltid nyttigt med feedback! Vi väntar med spänning på att höra hur det gick för henne!

När Lisa gått, var jag pigg och bestämde mig för att gå upp till gänget i resten av huset. Även Tore och Ingrid kom upp, så vi var ett gäng...Vi tittade på det otroligt intressanta samhällsprogrammet Paradise Hotel. Herregud, är allt jag har att säga.  Med trevligt var det i alla fall, härligt att bara få ligga på soffan och mysa med alla.

Nu har jag svept i mig en dubbel dos C-vitamin och en mandarin på det. En kopp te ska jag nog hinna med också, innan jag slocknat av utmattning.

Sov gott!
Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0