Du är mitt hjärtas blomma, mitt livs ljus, du är mina skidors valla...!

Jaa, Anli, vi har börjat blogga, och jag har ju länkat på Facebook! =)

Jag längtar till på torsdag, då Malin kommer hit från Australien, det är ta mig f*n på tiden!

Det ryktas även om att Sunkan ska komma hit i April när även hon är klar med Australien...Anna, du är så välkommen! Min soffa är alltid ledig! Vill att Anli kommer hit snart,men inte sista helgen i Januari, för då ska jag hem till Stockholm på kalas!

Och alla ni andra, jag har som sagt plats för två på en väldigt skön soffa, så kom och hälsa på nu!! Jag saknar alla där hemma...Jag har lite problem med att ringa, för jag saknar er lite för mycket..Men jag tog mod till mig och ringde i alla fall Sofia och Johan härromdagen. Härligt att prata och höra lite hemifrån....Saknar er alla väldigt mycket ska ni veta!

Igår var det trevligt! Först tacos hos Elin (Adam var utkickad), sen fest hos Cilla och Anna. Sen parkvillan tills de stängde (=slängde ut oss). Taxi-chaffören satte på partyplattan på vägen hem. Himla skojj! jag och Martina skrev kärleksbrev till varandra...Jag är ägget i hennes stekpanna.. =)

Nu har Cissi och Tore åkt till Tandådalen, i en bil utan radio, för att gå steg 3 (skidlärarkurs). Stort lycka till, vi kommer sakna er sjuukt mycket!

Jag tycker om bra musik. Och det kommer allid vara coolt med gitarrer och dreadlocks....=) =)

Jag åkte skidor idag, mötte upp Fia, Gustaf, Carro, Björn och Viktor för ett par timmars åkning. Men hej vad det blåser bort snö nu! Nu får det komma lite från himmelen tycker jag. Men vi hade det bra i alla fall...Vi fick några fina åk i Stjärnbacken och Snobbrännan, där det faktiskt var sol och vindfritt! Riktigt härligt!

Hade tänkt åka till Ullådalen där Adam och Elin körde telis. Det har jag lovat mig själv att bli bättre på i vinter. Telis och snowboard. Jag har visserligen åkt respektive diciplin typ 2 gånger, men jag tycker ändå jag är rätt duktig på telemark. Om inte, ska jag bli bättre i vinter!

Jag, Lisa, Pernilla och massa andra var på Hållidej Klubb ikväll och badade. Det var inte så mycket folk som vi trodde där, men det var endå trevligt. Jag, Pernilla och Hannes satt i barnpoolen, som var jättevarm(undrar varför) och snackade skit till halv 9...Ensamma, bara städare kvar...Det var najs!

Sen till Dahlboms för cola och sushi. Jag och Pernillla planerade halvåret efter Åre. Som det ser ut nu ska jag först jobba på Äventyrens Ö Maj Juni, sen är det:
-Tågluff i Europa
-Tripp till Bali eller liknande
-Bo på surfcamp i Biarritz
-Hälsa på Martina på Mallorca
-Cykelsemester i Italien
som gäller. För mig.( Kan bli så att jag delar upp dessa event på flera somrar....får se! The sky is the limit!)
(Pilly ska till Nya Zeeland och jobba som skidlärare. )
Sen till Parkvillan, men där var det rätt lugnt, och Pernilla ville hem, så vi drog. Hem till Björnen, där Martina brytit sig in på Ripan( Vad hände där???) för att stjäla tillbaka sin jacka. Bra jobbat!

"Här kan man va,
                               Här kan man va,
                                                                             Här kan man va."

Mamma tycker jag ringer lite för sällan. Förlåt mamma, jag ska bättra mig! Jag lovar...

Idag raderade jag 400 sms ur min mobil. Manuellt!

Nuuuu måste jag verkligen sova!

Sov sött!
Myran


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oj oj oj!! Mycket resande framöver ser jag :))

Hur mycket tjänar du egentligen ;)

Biarritz tillsammans med Maya?? Hon vill också åka.

Själv bokade jag resa till Caribien idag :))))

Efter att slutligen blivit kopplad från Amex Platinum Travel Service till British Airways Executive service....Deras hemsida FUNKAR INTE ALLS och jag har blivit mycket tålamodsprövad där idag..

Till slut fick jag alltså hjälp av en vänlig Amex-själ. Tack och lov!!

Fick just veta att jag får stanna där i TVÅ veckor om jag vill :))Då kunde jag få tillfälle att kanske kolla på Barbados också? Eller Martinique som ligger i närheten? Ska fundera lite... VORE ju kul. Det är en bit att resa och Key West är det närmaste Karibien jag varit...

Kram & puss på dig!

Nu ska jag skruva lite IKEA-möbler :))

2010-01-18 @ 17:32:52
URL: http://www.wwwaventyrensose.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0