Helg, feber och kladdkaka!

Efter en del påtryckning utifrån (Ni vet vilka ni är) tar jag äntligen mod till mig att fatta pennan och skriva mina första rader här i bloggen. Jag skyller förseningen på min sjukdom som så passande ville flyga på mig precis lagom till helgen. Medan alla andra var på Bygget och lyssnade på Hoffmaestro i torsdags så låg jag i soffan med 39 graders feber och frossa. Varför blir man alltid sjuk när man har något roligt inplanerat?! Febern ville inte ge sig till fredagen så blev tvungen att stanna hemma även denna dag. Ja... i stort sett har jag varit hemma hela helgen och bara tagit det lugnt - En riktig återställare helt enkelt :) Men nu är jag på benen igen och redo för en ny vecka!

Äntligen har temperaturen här i Åre gått upp några grader och vi ser denna vecka ut att gå mot varmare tider, det tackar vi för! Jag tror inte mina fötter hade pallat med en vecka under 20 stäcket till. Jag har nu tre härliga veckor att se fram emot då jag denna vecka bara ska köra privatlektioner och nästkommande vecka arbeta med familjeveckorna... Efter det är jag ledig en HEL vecka och ska då passa på att åka hem och hälsa på familjen i Göteborg och göra storstan' igen ;) På onsdag återvänder jag till Åre med pojkvännen i släptåg, ska bli mysigt!

Tack tjejer för en härlig kladdkakeskitsnacktvochte-kväll, det ser vi till att göra om snart!

Tänkte även passa på att lägga upp lite bilder från de gångna veckorna här i Åre, har varit lite dåligt med det, men det ska det snart bli ändring på, eller hur? Se och njut..

Må gott!
Lisa

Nyår




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0