Diverse reccept

Jag sitter och har inte så mycket för mig på Östersunds Flygplats.
15.10 skulle bussen gå från Åre
15.30 kom bussen
16.50 ca var bussen på Östersunds Flygplats
19.30 skulle flyget gå
21.20 är efter mycket om och men beräknad avgång.

Men det känns ändå ok eftersom jag betalade 125 kr för bussen, och min underbara mamma betalade flygbiljetten åt mig. Jag var dessutom själv på bussen, förutom chaffören...En egen buss för 125 spänn är ju inte dumt!
Snart ska vi alltså åka...

Grönkålssoppa ca 6 portioner
Läs recceptet på baksidan av paketet eller:
koka upp ca 1 liter vanligt kranvatten
När vattnet kokar, häll i en sisådär 2 buljongbitar(grönsaksbuljong)
Häll i hela påsen med hackad grönkål
Salta efter behag och behov
Smaka av, koka efter samvete,
Njut!

Måste hoppa på planet, mer reccept kommer =P

Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0